WHARFEDALE ELISIAN 4
WHARFEDALE ELYISIAN 4
A szerző méltatja a Wharfedale csúcs modelljét.
Íme az összefoglaló ›
ELYSIAN 4
Andrew Robinson írása
….
„Ha a középtartományon belül létező hangszerekről és énekhangokról van szó, a Wharfedale egy tour de force… a középső hangerő könnyedén tiszta volt, ami azt jelenti, hogy nem volt hallható elszíneződés a doboz részéről. Az éneknek több dimenziója volt és határozottabb volt a többi hangszóróhoz képest... vitathatatlanul a legnagyobb előny, hogy az Elysian 4 elkülönüljön a kisebb versenytársaktól, sőt néhány csúcskategóriás hangzástól is – a hangszín és a dinamika! Ez a hangszóró olyan jól rendezett és vezérelt, felülről lefelé, hogy a hangszíntéren belüli definíció és elhatárolás szinte felülmúlhatatlan. Amikor az emberek a hangszínen belüli tűpont-pontosságról beszélnek, az is lehet, hogy épp az Elysian-t írják le. Ami a fókuszt illeti, hallottam egyformát, de talán nem jobbat... Ami a szórványokat és a teret illeti, a Wharfedale teljesen fantasztikus!
….
Ha a terméked jó, akkor bizonyítsd be; éppen ezért még jobban értékelek egy olyan társaságot, mint a Wharfedale... csodálatosan hangzanak. Határozottan a legjobbak közé tartoznak, amiket személyesen valaha is hallottam... A velük való filmnézés nyitotta fel legjobban a szemem…. a középső hangszóró, az biztos, a legjobb középső csatorna, amit valaha hallottam.
Ha olyan hangszórót keresel a játék végére, amelyről vigasztalódhatsz, minden alkalommal, amikor rányomsz a lejátszásra, vitatható tökéletességet hallasz, magadnak köszönheted, hogy hallhatod az ELYSIAN 4-et!
….
A 12.3-asok súlyt és gravitációt adnak a színpadi hangzásnak, amely szépen kiegyenlíti a hátsó hangulatot, míg a 12.1-esek kiváló munkát végeznek a tömegzaj texturált szőnyegének bemutatásával, amely hullámzik és felduzzad, fokozva a légköri izgalmat… [D12.3 A HCP] pontosabb és tapinthatóbb teljesítményt nyújt, és különösen jól illeszkedik olyan rendszerekhez, amelyeket éppúgy használnak zenére, mint filmekre. További dicséret hozzáadása; "A rendszer megőrzi a szilárd nyugalmat a hangszerek közötti egyértelmű elválasztással, és csak egy csipetnyi simítással a rongyos peremeken, így minden hangzás koherens, miközben megtartja azt az ironikus felhajtóerőt, amely a pályát olyan tartóssá teszi...”
Az eredeti videó ››